1) Po złożeniu zamówienia poprzez stronę www.zakupy.tobisklep.pl system wygeneruje e-maila na podany adres ze szczegółową informacją o zamówieniu.
2) Do końca następnego dnia roboczego sklep e-mailowo potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji.
3) W ciągu 24 godzin w dni robocze dostaną Państwo informację o dostępności/zamówieniu towaru, który został zamówiony.
4) W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/wyczerpania asortymentu, klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
5) Klient ma 5 dni na opłacenie zamówienia po potwierdzeniu dostępności towaru w magazynie - w przypadku wybrania opcji wpłata na konto.
6) Zamówienia powyżej 5000 zł realizowane są tylko w sklepie stacjonarnym.
II. Dostawa towaru
1) Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem InPost oraz firmy kurierskiej GLS.
2) Istnieje możliwość wysyłki towaru za granice (obszar Unii Europejskiej). Koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie z klientem.
3) Termin realizacji Państwa zamówienia zależy od dostępności towaru.
4) W przypadku artykułów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się z Państwem celem uzgodnienia terminu dostawy.
III. Koszt transportu i płatność - Polska
1) Koszty transportu zależą od formy transportu, sposobu płatności (przelew bankowy, pobranie) oraz wartości zamówienia i wynoszą:
Forma wysyłki | Forma płatności | Koszt wysyłki |
Kurier GLS | przelew | 15 zł |
Kurier GLS | pobranie | 20 zł |
Paczkomat Inpost | przelew | 12 zł |
Numer konta bankowego do wpłat za zamówienia:
80 1750 0012 0000 0000 2174 1116
Trust Trade Sp. z o.o.
ul. Przyleśna 1
65-001 Zielona Góra
NIP: 9730585940
REGON: 970771077
2) Wybierając formę wysyłki klient musi zapoznać się z ograniczeniami gabarytowymi poszczególnych form wysyłki:
a. Przesyłki kurierskie realizujemy dla paczek do max 31,5 kg, których suma boków wynosi maksymalnie 260cm.
b. Przesyłki do paczkomatów InPost realizujemy dla paczek do max 25kg, które gabarytowo nie przekraczają rozmiarów: 64cm x 38cm x 41cm.
3) Jeżeli okaże się, że paczka przekracza dopuszczalne rozmiary, sklep może poprosić o dopłatę do przesyłki lub zmianę sposobu wysyłki.
4) Płatności za zamówione artykuły można dokonać:
a. przelewem na podstawie otrzymanego e-mailem potwierdzenia sumy zamówienia wraz z kosztami transportu,
b. za pobraniem przy odbiorze towaru.
c. poprzez płatności Przelewy24
5) Zamówienia na kwotę powyżej 1500 zł wysyłane są bezpłatnie kurierem (po wpłacie na konto) - opcja dostępna tylko na terenie Polski.
IV. Zaliczki i Zadatki
1) W przypadku większych zamówień na kwoty powyżej 500 zł sklep Tobi może poprosić klienta o wpłatę zaliczki lub zadatku za zamówione przedmioty.
2) Zaliczki lub zadatki wpłacane są na konto bankowe sklepu internetowego Tobi.
3) Kwota zaliczki lub zadatku jest ustalana indywidualnie do każdego zamówienia.
V. Towary i ich specyfikacje
1) Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy.
2) Razem z przesyłką towaru dostarczane są: gwarancja, instrukcja obsługi (o ile produkt je posiada).
VI. Bony
1) Klient, który posiada bon upominkowy (na określoną kwotę np. 20 zł) może go wykorzystać jeśli suma zakupów za przedmioty zakupione przekroczy kwotę podaną na bonie.
2) Bony nie obniżają opłat za przesyłkę.
3) Bony mogą być wykorzystane na zakup produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego lub na określony asortyment przypisany do danego bonu.
4) Aby zrealizować bon należy wpisać kod z bonu podczas składania zamówienia w oknie: KOD RABATOWY.
5) Bony można wykorzystać przez rok (12 miesięcy) od daty otrzymania bonu.
6) Nie wymieniamy bonów na środki pieniężne.
VII. Zwroty
1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm. klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru na własny koszt wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających drukowane karty gwarancyjne). Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub (jeśli nie posiadają Państwo konta bankowego) za pomocą przekazu pocztowego. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
2) Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
Trust Trade Sp z o.o.
ul. Przyleśna 1
65-544 Zielona Góra
3) Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
4) Zwracany towar powinien być dostarczony w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z paragonem i podpisanym protokołem zwrotu towaru.
5) Zwrot kosztów dostawy: zwracamy możliwy najniższy koszt przesyłki jaki posiadamy w swojej ofercie w momencie zakupu przedmiotów.
6) Formularz zwrotu/wymiany towaru dostępny jest tutaj
VIII. Odpowiedzialność konsumenta za użycie produktu
1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
2) W przypadku zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru i stwierdzeniu przez sprzedawcę, że towar nosi ślady użytkowania, sklep może obniżyć wartość produktu zwracanego.
IX. Reklamacje
1) W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego zakupy.tobisklep.pl są fabrycznie nowe i są objęte rękojmia na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.
2) W celu złożenia reklamacji należy:
- zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;
- dostarczyć reklamowany towar na własny koszt na adres wskazany przez sprzedawcę.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.
X. Oferta sklepu internetowego
Oferta sklepu internetowego Tobi nie jest ofertą sklepu stacjonarnego Tobi mieszczącego się przy ulicy Przyleśnej 1 w Zielonej Górze.
XII. Nieodebranie przesyłki pobraniowej
W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej klient ponosi koszty wysyłki nadawczej oraz koszty zwrotu paczki. Wysokość kwoty ustala sprzedający. Koszt jest uzależniony od wagi i ilości paczek.